DR. Hasan UZPAK (Mesul Müdür)
Çocuk Sağ. ve Hast. Uzmanı
1967 yılında K. Maraş ili Pazarcık ilçesinde doğmuştur. İlk ve ortaöğretimini aynı ilçede tamamlayıp 1991 yılında İstanbul Tıp Fakültesinden mezun olmuştur. 1996 yılında aynı fakültenin Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim  Dalında ihtisasını tamamlamıştır. 20 yıldır özel sektörde uzman hekim olarak çalışmaktadır.
DR. Yıldıray ÜNVER
Çocuk Sağ. ve Hast. Uzmanı
1968 ylında İzmir'de doğmuştur. İlk ve ortaöğrenimini İzmir'de tamamlamıştır. 1991 yılında İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesinden mezun olmuştur. 1991 yılında TUS (Tıpta uzmanlık sınavı) Türkiye 1ncisi olarak aynı fakültenin Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalında ihtisasına başlamıştır. 1996 yılında ihtisasını tamamlamıştır. 20 yıldır özel sektörde Çocuk Sağılığı ve Hastalıkları Uzmanı olarak görev yapmaktadır.
DR. Erdem UZUNOĞLU
Çocuk Sağ. ve Hast. Uzmanı
1969 yılında Düzce' de doğmuştur. İlk ve ortaöğrenimini İstanbul'da tamamlamıştır. 1992 yılında İstanbul Tıp Fakültesinden mezun olmuş, 1997 yılında ise Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilimda ihtisasını tamamlamıştır. 19 yıldır özel sektörde Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı olarak çalışmaktadır.
Konsültan Doktorlarımız
PROF. DR. Aygün DİNDAR